Twinning Is Winning
Selepas kejayaan rumah terakhir di Charles Street, Mina cipta hartanah berkembar dengan menduplikasi pelan lantai dan menambah suasana kabin. Tetapi dengan satu demi satu pemeriksaan gagal, pasukan itu menghadapi kelewatan dan keseluruhan projek berisiko.