From Burned Out to Boho Nordic
Mina dan Karen membeli salah satu rumah terburuk di Old Southside yang mengalami kerosakan besar akibat kebakaran. Dengan halaman yang kecil dan tapak kaki yang kecil, mereka perlu mengubahnya menjadi boho dua tingkat yang menakjubkan.