Budget-Busting Basic Bombshell
Mina dan Karen membuat langkah berisiko dan membeli sebuah rumah besar di kawasan kejiranan yang agak baharu. Dengan satu demi satu isu pengurangan bajet, pasukan perlu pilih reka bentuk yang jimat wang untuk cipta rumah neutral dengan daya tarikan hebat.