Near Eastside Americana Cottage
Di Near Eastside, Mina dan Karen berharap penambahan dua tingkat dengan reka bentuk kotej Americana akan menghasilkan keuntungan yang lebih besar. Selepas menemui beberapa siri lubang misteri, pasukan bimbang rumah itu akan menjadi lubang wang sebenar.