From Teardown to Italian Treasure
Selepas membeli sebuah rumah di Old Southside tanpa melihatnya, Mina dan Karen menyedari mereka perlu merobohkan bangunan itu. Kemudian, mereka berdua berusaha memikirkan cara membuat binaan baru di atas lot kecil itu terasa seperti vila Itali menawan.