From Warehouse to Storefront
Mina dan Karen kembali ke kawasan kejiranan Bates-Hendricks untuk menukarkan sebuah gudang lama menjadi kedai runcit pertama mereka. Bangunan usang itu perlukan banyak ubah suai, dan mereka perlukan semua orang untuk dedahkan projek terbesar mereka ini.