Bringing in the Buyers
Mina dan Karen menaruh harapan tinggi untuk mengubah rumah mereka di Jalan Palmer menjadi karya agung gaya Cape Cod yang sugul. Apabila projek itu berkembang, masalah yang tidak dijangka mula timbul yang mungkin menjadikan rumah ini malapetaka besar.