Scary to Chic in Old Southside
Dengan seorang anak dan seorang lagi bayi bakal lahir, Mina kembali ke Old Southside untuk mengubah kawasan yang menyeramkan dan dipenuhi serangga menjadi oasis bergaya. Sepanjang masa itu, mereka berhubung secara sentimental dengan bekas pemilik.