Claire's Crooked Cottage
Seorang ibu menghubungi Mina dan Karen bagi membantu membaiki rumah yang dibelinya. Walaupun kotej itu dalam keadaan lebih baik berbanding kebanyakan projek mereka, mereka harap dapat tambah lebih banyak ruang dan menegakkan bahagian luarnya yang senget.