Jacksonville Family Curse
Zak hantar pasukan ke Florida untuk bantu ibu dan anak perempuan yang terdesak untuk hapuskan sumpahan yang disyaki selama beberapa dekad. Mereka takut sesuatu yang gelap menyasarkan garis keturunan keluarga ibu, dan mahu jawapan sebelum terlambat.