Mayhem In Marquette
Zak menghantar pasukan ke Kansas, tempat seorang wanita muda bimbangkan adiknya. Dia percaya roh-roh yang bersembunyi di dalam bayang-bayang rumah zaman kanak-kanaknya menyebabkan adiknya mimpi ngeri, dan dia mahu membantunya sebelum ia jadi lebih teruk.