Auburn In Hell
Zak menghantar kru untuk menyiasat dakwaan aktiviti paranormal yang melampau di sebuah ladang di California Utara. Suara tanpa badan, bayang-bayang aneh dan serangan hantu membuat pemiliknya tidak selesa di rumahnya sendiri, dan dia mahu jawapan cepat.