Crisis In Long Beach
Zak hantar krunya ke California Selatan untuk bantu pasangan muda dalam krisis paranormal. Laporan mengatakan kuasa gelap dan menindas di rumah mereka telah melekat pada si suami. Pasukan itu mesti cari jawapan sebelum keluarga penyayang ini terjejas.