Wappingers Falls of Fear
Zak menghantar pasukan ke New York, tempat pemilik rumah bersejarah mendakwa ada kehadiran gelap mengganggu teman lelakinya. Kes ini berubah apabila dia mendedahkan ikatan yang kuat kepada roh-roh yang tinggal di sana.