Battle of the Opposites
Kecil tapi berkuasa! Besar dan teguh bak batu! Kereta mini pertama Korea, Tico melawan raja SUV, Terracan! Satu pasukan sangat berbangga dengan Tico mereka menakala satu lagi pasukan mendedahkan Terracan versi Gear Gods mereka.