Battle of Hatchbacks
Jenama Korea lwn. jenama antarabangsa dalam pertarungan hacbek. Pertandingan hari ini adalah di antara Volkswagen Golf Jerman generasi ketiga lwn. satu daripada tiga kereta teratas buatan Korea, Kia Pride!