Vehicles Loved by CEOs
Hyundai Grandeur adalah simbol kekayaan dan kereta yang disukai CEO. Penyanyi Rap Sleepy memiliki Grandeur '92 dan berkongsi minatnya pada kereta itu. Dua pasukan dengan citarasa berbeza, menghasilkan dua Grandeur berlainan.