Seorang pelajar 18 tahun bawa sedan saiz penuh untuk tetamu rahsia yang merupakan pelakon popular dan ketika permainan persetujuan, empat hos mula membeli enam kenderaan saat harungi permainan menguji minda yang mendebarkan.