Family Farmhouse Restoration
Pasangan mewarisi rumah yang telah berada dalam keluarga mereka, dan kini mereka mahu mengubahnya untuk dinikmati oleh generasi akan datang. Dave dan Jenny mengubah rumah ini dengan pengubahsuaian klasik yang meraikan sejarahnya yang kaya.