Small House to Cozy Casita
Pasangan yang mempunyai pertalian dengan Peru telah membeli sebuah rumah kecil yang mereka mahu jadikan rumah mereka selamanya, namun ia memerlukan banyak kerja. Dave dan Jenny mencerahkan rumah dan menggabungkan gaya reka bentuk Peru.