Historic Bank Building Turned Mercantile
Dave dan Jenny berada dalam fasa akhir pengubahsuaian bank Centerton bersejarah mereka dengan pembinaan sebuah mercantile di tingkat pertama. Mereka mewujudkan tempat perhimpunan komuniti dan ruang untuk artisan tempatan mempamerkan kerja mereka.