Century-Old Barn Turned Family Home
Pasangan dengan keluarga di seluruh negara ingin ubah gudang mereka yang berusia seabad menjadi rumah tempat mereka semua dapat berkumpul. Dave dan Jenny mengubah gudang desa mereka menjadi ruang perhimpunan moden dengan pilihan reka bentuk unik.