Historic Bank Building Turned Apartment
Dave dan Jenny membeli bangunan bersejarah di Centerton untuk menyegarkan semula kawasan pusat bandar. Kini, mereka bersedia memulakan projek besar ini dengan mengubahsuai pangsapuri tingkat dua untuk mewujudkan ruang untuk rakan dan keluarga tinggal.