Demon in the Dark
Ronny dan Mireya mendengar lolongan menghantui berhampiran tasik terpencil Alaska, disyaki disebabkan oleh raksasa berubah bentuk. Russell mengejar makhluk dwipedal, sementara Bryce menganalisis rambut Yeti dengan hasil yang mengejutkan.