Bigfoot Island
Selepas menemui bukti aneh di California, pasukan itu pergi ke Pulau Prince of Wales, Alaska, mencari Bigfoot. Ketika jeritan misteri menggegarkan penduduk tempatan, Ronny, Mireya, dan Russell menemui bukti bahawa mereka tidak bersendirian di hutan.