The Hand of Bigfoot
Berikutan penemuan mereka cap tangan Bigfoot, pasukan itu berpecah untuk menyiasat jejak misteri yang membawa kepada glasier berais dan berbahaya. Bolehkah mereka menemui bukti pasti Bigfoot sebelum matahari terbit dan menamatkan ekspedisi Alaska?