Low Tide, High Danger
Ronny dan Mireya memutuskan untuk melancarkan perangkap bunyi. Russell mendapati dirinya terperangkap selepas mengejar kemungkinan Bigfoot di pulau berdekatan. Dan Bryce mendapat tahu seorang saksi telah menahan maklumat yang menakutkan.