Hirokawa mendapati bahawa Butsujo memimpin Korin-kai dan mencari jawapan. Korin-kai muncul secara terbuka. Hashimoto meminta siasatan, Nanami melarikan diri, Shiori mencari kedamaian dan Rei membuat tuduhan. Siapa yang mengawal kegelapan?