Pemilihan berakhir. Rei tertekan. Hashimoto mengaitkan kejadian di Bandar Ikoi dengan Korin-kai, anak perempuannya juga terlibat. Dia minta bantuan Hirokawa dan hadir ke seminar Ritsuko. Manakala Shiori yang bantu Misuzu yang dibuli, kini menjadi sasaran.