Situasi kecoh apabila Hirokawa bertanding untuk jawatan presiden dan ia memecahbelahkan Jabatan Sastera. Perdebatan semakin hangat, skandal melanda Hirokawa dan Rei. Nanami mula kerja di Korin-kai namun berasa gusar dengan rakan sekerjanya yang baru.