Tajima melantik Ishida ke dalam lembaga. Hirokawa menemui kaitan antara Korin-kai, Bandar Ikoi dan universiti. Dia berhadapan dengan Ishida. Rei meletakkan jawatan dan pulang ke rumah. Nanami menghadapi cabaran di Korin-kai.