Satu mayat ditemui di tempat sampah, Detektif Hashimoto menyiasat. Di tengah-tengah kekacauan pilihan raya dan kemunculan calon baharu, Hirokawa kembali bersama Rei. Sementara itu, Nanami hadiri seminar diketuai seorang peguam yang membantunya.