Felicia Chin, Desmond Tan, Romeo Tan
Episod terakhir Dishing With Chris Lee mengalu-alukan alumni Star Search iaitu Felicia Chin, Desmond Tan dan Romeo Tan. Adakah mereka bertiga bersedia untuk berkongsi rahsia terdalam mereka dengan Chris?