Tony Sun, Kym Ng
Dishing With Chris Lee kembali! Dan kali ini di kelong terapung! Untuk memulakan siri baru, Chris menjemput pemimpin kumpulan lelaki Taiwan 5566 Tony Sun dan Kym Ng yang ceria yang berlakon bersama Tony dalam drama Taiwan Westside Story.