Carrie Wong, Elvin Ng, Zhang Zhenxuan
Si cantik Carrie Wong dan si kacak Elvin Ng sudah tiba! Ketika duo itu tiba di kelong dan berbual rancak dengan Chris, mereka tidak tahu bahawa tetamu kejutan telah menyelinap di belakang mereka: seorang kawan lama, Zhang Zhenxuan!