Pelakon utama Your World in Mine telah berkumpul sekali lagi sebagai tetamu Chris Lee dalam episod ini. Walaupun Your World in Mine telah menandakan detik penting untuk produksi Mandarin tempatan, apakah klasik tempatan lain yang mereka rindui?