Hong Hui Fang, Xiang Yun and Aileen Tan
Chris telah menjemput empat artis lelaki senior ke dapurnya sebelum ini, hari ini dia mengalu-alukan tiga artis wanita veteran Hong Hui Fang, Xiang Yun dan Aileen Tan.