The Puckerberry Overlords/The Elemelons
Apabila beri masam yang kuat membawa Chowder dalam perjalanan yang aneh ke mulutnya sendiri, dia mendapati dirinya dalam misi untuk menyelamatkan deria rasanya sendiri. / Sifat marah Truffles menyebabkan makhluk buah Mung berhenti menghasilkan jus.