The Vacation/The Sleep Eater
Chowder, Mung dan Shnitzel ingin meluangkan hari yang santai di pantai. Apabila mereka terperangkap dalam bilik mandi, hari itu menjadi perlumbaan untuk keluar. / Apabila waktu tidur Chowder diganggu, dia menjadi Pemakan Tidur yang tidak dapat dihentikan!