Banned from the Stand/Creme Puff Hands
Selepas pertengkaran dengan Mung menyebabkan dia gila kuasa, Gazpacho perlu pilih antara betul atau memenangi semula rakan-rakannya. / Chowder menjadi sangat berguna selepas tangannya secara tidak sengaja menjadi kembang.