The Thousand Pound Cake/The Rat Sandwich
Chowder dan Shnitzel perlu menghantar pesanan yang sangat berat ke atas gergasi yang setinggi gunung. Apabila Reuben memeras ugut syarikat katering, geng itu perlu fikirkan cara untuk buatkan Reuben pergi.