Burple Nurples/Shnitzel Makes a Deposit
Chowder tersilap mengisi piring dengan racun, Mung mesti menghabiskan hari penuh aksi untuk menjauhkan makanan yang dicemari itu daripada warga Marzipan City. / Hari Gaji adalah hari kegemaran Shnitzel, tetapi itu berubah menjadi hari paling teruk.