Pertempuran sengit berlaku antara Denji dan Pedang Samurai. Walaupun Denji mengambil salah seorang kawan Pedang Samurai sebagai tebusan, Pedang Samurai menyerang mereka berdua sehingga Denji ditangkap. Makima ingin menyelamatkan Denji.