Selepas ditahan oleh Makima, Denji mendapati dirinya jatuh cinta kepadanya. Denji tiba di Ibu Pejabat Pemburu Iblis di Tokyo dan diperkenalkan dengan Aki Hayakawa, seorang pemburu senior. Tetapi kemudian Hayakawa memukul Denji.