Denji menerima ciuman pertamanya. Denji dibawa ke rumah Himeno, di mana dia mula menggodanya. Berbelah-bahagi di antara Makima dan Himeno, dia memutuskan untuk terkulai dalam godaan. Denji kemudian jumpa Lollipop Chupa Chups yang diberikan Makima.