Denji ialah seorang budak lelaki yang bekerja sebagai Devil Hunter dengan Pochita "Chainsaw Devil". Suatu hari, ketika dia menjalani kehidupannya yang sengsara cuba membayar hutang yang dia warisi daripada ibu bapanya, dia dikhianati dan dibunuh.