Denji dan Power selesai latihan dengan Kishibe, manakala Aki Hayakawa membuat perjanjian baharu dengan "Iblis Masa Depan" melalui Kurose dan Tendo. Makima mengancam bos yakuza untuk mendedahkan nama semua yang telah buat perjanjian dengan "Iblis Pistol".