Grand Garden Gazebo
Apabila seorang bekas guru meminta tempat istirahat santai di tamannya yang luas, Cappie dan Alex membuat gazebo taman impiannya yang menampilkan reka bentuk semula jadi menakjubkan dengan kejutan tersembunyi untuk bersantai di bawah sinar matahari.