Bagi membantu kedai kopi yang dikendalikan keluarga mengembangkan perniagaan tempatan mereka yang berkembang pesat, Cappie dan Alex menggunakan teknik bangunan kuno untuk mereka ruang luar yang selesa dan moden untuk dinikmati oleh seluruh bandar.