Sauna Surprise
Permintaan yang tidak dijangka dari seorang kawan lama mendorong pembina bapa-anak Cappie dan Alex untuk mengubah kontena perkapalan menjadi sauna mewah. Sementara itu, keinginan guru yang dihargai menghasilkan ruang lubang api yang dibina khas.